Coaching Mózgu Społecznego - wersja ONLINE
akademia-dn.online
Każda relacja coachingowa to niezwykle subtelna interakcja dwóch mózgów: mózgu coacha i mózgu klienta, to interakcja między połączeniami neuronalnymi coacha, zwanymi jego kompetencjami, a połączeniami neuronalnymi klienta, zwanymi jego zasobami. Zarówno kompetencje coacha, jak i zasoby klienta w zdecydowanej części są wynikiem doświadczanych relacji społecznych, w jakie wchodzą mózgi coacha i klienta. Mówi się, że: mózg jest organem społecznym, gdyż dzięki relacjom osiąga swoją pełną dojrzałość; bez relacji nie byłoby rozwoju; relacje są źródłem zaspokajania elementarnych potrzeb mózgu. Celem warsztatu jest poznanie przez uczestników specyfiki pracy coachingowej nad relacjami społecznymi, z wykorzystaniem aktualnej wiedzy o mózgu.
Zapraszam na tę fascynującą wędrówkę, dzięki której stanie się zrozumiałe, jaką rolę w procesach coachingowych pełni mózg i jak to się dzieje, że dzięki współpracy mózgu coacha i mózgu klienta, klient będzie mógł zrealizować stawiane sobie cele. Uczestnicy dowiedzą się między innymi, jak nauka o mózgu wyjaśnia paradygmaty coachingu, jak filary coachingu przyjaznego mózgowi (neuroplastyczność, uważność, emocje, poznanie, relacje społeczne) wzajemnie na siebie wpływają i co z tego wynika dla praktyki coachingowej.
Struktura kursu ONLINE
MODUŁ I – Biologiczne podstawy procesu coachingowego
- Istota i definicja coachingu przyjaznego mózgowi
- Koncepcja MacLeana mózgu trójjednego
- Nowoczesna koncepcja mózgu jako Systemu 1 i Systemu 2
- Lewa i prawa półkula mózgu w procesie coachingowym
MODUŁ II – Filary coachingu przyjaznego mózgowi
- Biochemiczne podstawy procesu coachingowego
- Neuroplastyczność
- Uważność
- Funkcje poznawcze a emocje
MODUŁ III – Relacje społeczne – istota interwencji coachingowych
- Mózg społeczny
- Stan Zielony i stan Czerwony mózgu
- Model Potrzeb Społęcznych Mózgu P-BRAIN część I
- Model Potrzeb Społecznych Mózgu P-BRAIN część II
MODUŁ IV – Zastosowanie Modelu Potrzeb Społecznych Mózgu P-BRAIN
- Praktyczne zastosowanie modelu P-BRAIN – narzędzie PentaBRAIN
- Mapa Relacji Społecznych MaRS
- Kompetencje coacha przyjaznego mózgowi
- Wielki Finał
Dlaczego warto uczestniczyć w kursie
- Dzięki poznaniu wielu pasjonujących i inspirujących wyników badań nad mózgiem uzyskasz dowody naukowe niezwykle przydatne podczas rozmów z klientami na temat skuteczności coachingu – uzyskasz argumenty, że coaching działa. Powinno to przełożyć się pozytywnie na wyniki sprzedaży Twoich usług i postrzegania Twojej osoby przez klientów.
- Zbudujesz wśród klientów obraz swojej osoby jako eksperta i kompetentnego fachowca śledzącego i wykorzystującego dla dobra klienta odkrycia nauki.
- Staniesz się pewnym siebie, autentycznym, bardziej efektywnym, opierającym się na naukowych konkretach a nie tylko metaforach coachem – ekspertem.
- Poznasz mnóstwo nowych i inspirujących ćwiczeń oraz nowych, nigdzie nie spotykanych narzędzi, zdecydowanie poszerzających Twój warsztat pracy.
- Nabytą wiedzę i nowe umiejętności będziesz mógł również wykorzystać w życiu prywatnym poprawiając jakość swoich relacji społecznych.
- Niesamowitym odkryciem dla Ciebie będzie uzyskanie nowej perspektywy neurobiologicznej zarówno swojej osoby, jak i zawodu coacha, menedżera i trenera.
- Dowodem na jakość oferowanego programu jest jego akredytacja jako programu zalecanego w ramach Continuous Coach Education (CCE) przez International Coach Federation, dzięki czemu uzyskasz 24 punkty CCE, niezbędne przy przedłużaniu akredytacji ICF.
- Uczestnictwo w programie to jednocześnie najniższy koszt uzyskania 1 CCE.
- Korzystając z naszego kursu uczysz się w sposób najbardziej Ci odpowiadający – kiedy chcesz i jak chcesz, ale zawsze intensywnie i efektywnie.
Dla kogo jest ten kurs
- Coachów, zarówno tych rozpoczynających swoją karierę, jak i coachów zaawansowanych, pragnących pozyskać nowe spojrzenie na swoją pracę;
- Liderów i menedżerów, którzy nie tylko chcą wiedzieć CO mają robić, ale DLACZEGO to takie ważne z punktu widzenia nauki o mózgu;
- Trenerów, mentorów;
- Nauczycieli;
- Wszystkich, którzy chcą lepiej rozumieć swoje zachowania i zachowania swoich bliskich.
Opinie o kursie dotychczasowych uczestników
Darek Niedzieski – coach, trener biznesu, konsultant, akredytowany na poziomie PCC (Professional Certified Coach) członek International Coach Federation, członek NeuroLeadership Institute, konsultant Neuroprzywództwa, wykładowca akademicki w wielu szkołach wyższych. Przeprowadził ponad 2000 godzin sesji coachingowych i szkoleń biznesowych (styczeń 2017), głównie dla wyższej i średniej kadry kierowniczej. Posiada ponad 30-letnie doświadczenie biznesowe z zakresu zarządzania, zarówno firmami z obszaru SMB, jak i dużymi korporacjami międzynarodowymi. Specjalizuje się w pracy z młodymi liderami, szefami firm rozumiejącymi potrzebę zmian oraz firmami w okresie transformacji. W swojej pracy coacha stosuje metodologię szkoły coachingowej Erickson College, poszerzoną o stosowanie odkryć neurobiologii, a także wykorzystuje ustawienia systemowe. Wydawca książek z zakresu coachingu. Właściciel i założyciel Co&Me Firma doradcza.
- kontakt@akademia-dn.online
- akademia-dn.online
- coachingwpolsce.pl